معرفی تکنولوژی هارد دیسک SMR یونی ویو

معرفی تکنولوژی هارد دیسک SMR یونی ویو

5.0 1
معرفی تکنولوژی هارد دیسک SMR یونی ویو معرفی تکنولوژی هارد دیسک SMR یونی ویو

اهمیت یک سیستم نظارت تصویری به قابلیت تحلیل و جستجوی محتوای ویدئویی برای پیشگیری از وقوع جرائم و یا بعد از رخ دادن آن است. به همین دلیل، حافظه ذخیره سازی بخشی حیاتی از یک سیستم نظارت تصویری است.

امروزه، هارد دیسک محبوب ترین رسانه ی ذخیره سازی است و پیشرفت فناوری هارددیسک این امکان را به ما می دهد تا اطلاعات بیشتر با جزئیات بالاتر را ذخیره کنیم. Uniview تولید کننده پیشرو در زمینه دوربین مداربسته تحت شبکه، هارد دیسکی را با آخرین فناوری ذخیره سازی با نام هارد دیسک SMR تولید و به بازار عرضه کرده است.

نقص ساختاری هارد دیسک های سنتی

دیسک یک هارد سنتی به مسیرهای هم مرکزی با فواصلی در میان آنها تقسیم می گردد و یک سر مغناطیسی در بالای دیسک، برای ضبط اطلاعات قرار می گیرد.

عرض سر مغناطیسی ثابت است، که این باعث محدود شدن ضخامت این مسیرهای مغناطیسی می گردد. اگر ما قصد افزایش ظرفیت دیسک را داشته باشیم، چاره ای جز افزایش اندازه دیسک یا افزایش تعداد دیسک ها نداریم.

هارد دیسک SMR چیست؟

به منظور رفع این محدودیتِ سیستم های ذخیره ساز سنتی، فناوری SMR اختراع شد. فناوری SMR ، این مسیرهای مغناطیسی را دقیقا همانند کاشی های روی پشت بام بر روی یکدیگر قرار می دهد تا تراکم مسیرهای مغناطیسی را افزایش داده و ظرفیت بالاتری نسبت به هارد دیسک های سنتی داشته باشد. 

 

تکنولوژی دوربین مداربسته یونی ویو

 

مزایای استفاده از هارد دیسک بهینه سازی شده SMR کمپانی Uniview

سازگاری بهتر

هارد دیسک بهینه سازی شده ی SMR کمپانی UNV نتیجه ی همکاری مستمر این کمپانی با تولیدکنندگان بزرگ هارد دیسک است. این هارد دیسک به طور انحصاری برای دستگاه های NVR یونی ویو طراحی شده است. دستگاه NVR یونی ویو می تواند در هنگام کار با این هارد دیسک، ویژگی های مختلف آن را تشخیص داده و شرایط بهتری را برای ذخیره سازی ویدئو ایجاد کند.

ثبات بهتر

هارد دیسک بهینه سازی شده ی SMR کمپانی Uniview دارای یک فایل عظیم با مکانیزمی بزرگ برای خواندن/نوشتن است که به طور حرفه ای و تخصصی برای سیستم ذخیره سازی ویدئویی طراحی شده است. این موضوع باعث شده تا همکاری بین هارد دیسک و NVR در ضبط ویدئوها بیشتر شده و در مجموع باعث افزایش پایداری سیستم می شود.

صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی، طول عمر بیشتر

پس از افزایش تراکم مسیرهای مغناطیسی، تعداد هارد دیسک های کمتری نسبت به هارد دیسک های سنتی نیاز می باشد، بنابراین مصرف برقی که برای چرخاندن موتور مورد نیاز است، کاهش می یابد و به نتیجه ی نهایی صرفه جویی در مصرف انرژی خواهیم رسید.

با کاهش مصرف برق، گرمای تولید شده توسط هارد دیسک نیز کاهش می یابد. در نتیجه، عمر هارد دیسک طولانی تر شده و نرخ خرابی آن کاهش می یابد.

امنیت بیشتر

​Uniview مکانیزمی برای نظارت بر الگوریتم رمزگذاری بین هارد دیسک SMR و دستگاه NVR یونی ویو ایجاد کرده است که مراحل رمزگذاری و رمزگشایی را به تشخیص دیسک اضافه می کند و باعث شده تا ذخیره سازی داده ها در هارد دیسک امن تر گردد.

 

هارددیسک SMR یونی ویو

دیدگاه


در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید !