پروژه موفق Uniview تجهیز هتل های درجه یک قطر به دوربین مداربسته UNV

پروژه موفق Uniview تجهیز هتل های درجه یک قطر به دوربین مداربسته UNV

5.0 1
پروژه موفق Uniview تجهیز هتل های درجه یک قطر به دوربین مداربسته UNV پروژه موفق Uniview تجهیز هتل های درجه یک قطر به دوربین مداربسته UNV

هتل زنجیره ای مشهور Millennium Central در 79 نقطه در سطح جهــــان فعالیت می کند. این دومین هتل Millennium است که در قطر ساخته شده است و بنای برجسته ای می باشد که در قلب منطقه تجاری و دیپلماتیک این شهر واقع شده است. این هتل پنج ستاره طیف گسترده ای از خدمات و امکانات تفریحی را به مهمانان ارائه می دهد.
 
به عنوان یک هتل پنج ستاره، اطمینان از امنیت مالی و شخصی مهمانان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. این هتل دارای اماکن عمومی متعدد از جمله رستوران ها، اماکن تفریحی، اسپا، باشگاه ورزشی و غیره است. امکان نظارت زنده ی فعالیتها در این اماکن عمومی برای تامین امنیت هتل بسیار مفید و کارآمد است.

Uniview راهکار نظارت تصویری جامعی را برای هتل Millennium Center قطر فراهم کرده است. در این هتل بیش از 221 دوربین مداربسته تحت شبکه نصب شده که راهرو ها، ورودی و خروجی ها، سالن ها و سایر مکان های کلیدی را پوشش می دهد. تمام مناطق کلیدی را می توان به طور زنده در چندین صفحه به طور همزمان مشاهده کرد. بنابراین در صورت بروز هر حادثه ای، کارمندان امنیتی می توانند به سرعت اقدام کنند.
دوربین IPC3232ER3-DVZ28-C برای اهداف مختلف در این هتل انتخاب شده است.
 
دوربین مداربسته هتل 

 

نکات کلیدی:

 

دوربین IPC3232ER3-DVZ28-C دارای امکانات هوشمند کارآمد و 120dB WDR می باشد. WDR می تواند سناریوهایی که در آن تضاد نوری زیادی وجود دارد را به خوبی کنترل کند و کیفیت تصویر را بهبود ببخشد.

 

ثبات سیستم: NVR308-32E-B از پخش 32 دوربین پشتیبانی می کند. این دستگاه با بهره مندی از RAID5، امکان تعویض هارددیسک معیوب را بدون خاموش کردن دستگاه مقدور کرده که به طور قابل توجهی نگهداری از دستگاه را ساده می کند.

 

کاربرپسند: با سیستم دوربین مداربسته Uniview کارکنان حراست می توانند تمام نقاط کلیدی را در اتاق مانیتورینگ نظارت کنند، حتی می توانند ویدئوهای نظارتی را در هر مکان و زمانی رصد کنند.

 

علاوه بر هتل های کلاس جهانی، Uniview فروشگاه های خرده فروشی، مراکز خرید، راهکارهای نظارت شهری، بانک ها، بیمارستان ها، دانشگاه ها و مراکز آموزشی، کارخانه ها و غیره را پوشش می دهد. Uniview متعهد است تا محصولاتی با کیفیت بالا برای مشتریان جهانی خود ارائه دهد.

دیدگاه


در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید !