راهکار جامع نظارت بر پارک های صنعتی Nuhn در کانادا

راهکار جامع نظارت بر پارک های صنعتی Nuhn در کانادا

5.0 1
راهکار جامع نظارت بر پارک های صنعتی Nuhn در کانادا راهکار جامع نظارت بر پارک های صنعتی Nuhn در کانادا

راهکار جامع نظارت بر پارک های صنعتی Nuhn در کانادا

امروزه ما با چالش های و خطرات زیادی در زمینه مدیریت صنایع مواجه هستیم؛ ازدسترسی غیرمجاز گرفته تا اداره غیر اصولی تجهیزات و احتمال وقوع حملات تروریستی. همچنین باید اندیشید که در طی اپیدمی کنونی چه مشکلاتی جدیدی می تواند به این چالش ها اضافه شود؟
 


 
صنایع Nuhn تولیدکننده پیشرو تجهیزات کود کشاورزی مایع است. صنایع Nuhn که درشهر Stratford  ایالت Ontario کانادا واقع شده است، از حیث تولید تجهیزات نوآورانه با عملکرد بالا شهرت جهانی دارد. به تازگی 5 انبار جدید تاسیس شده که مساحت فروشگاه صنعتی Nuhn را به 10 هزار متر مربع افزایش داده است و از این جهت برای اطمینان از ایمنی عملیات روزانه، وجود سیستم نظارت تصویری بیش از پیش ضروری می باشد.

سیستم نظارت تصویری نقش مهمی در ایمنی پارک های صنعتی دارد، بخصوص در این دوران خاص پندمی کووید-19 که تعداد کثیری از کارمندان باید محافظت شوند.
 


با کمک اتوماسیون و تجهیزات امنیتی برتر، Uniview راهکاری جامع برای نظارت پارک های صنعتی در اختیار شرکت Nuhn  قرار داده است.
صدها دوربین مداربسته به صورت شبانه روزی بر فعالیت این پارک های صنعتی نظارت دارند. ویژگی IP67 به این دوربین های مداربسته امکان کار هم در فضای داخل و هم محیط پیرامونی را می دهد. نظارت بلادرنگ، مدیریت جامع فضا را بهینه و انعطاف پذیرتر می کند. به علاوه، موقعیت جغرافیایی سبب محدودیت پارک صنعتی نخواهد شد.
 


همچنین، استفاده از محصولات سنجش دما، سلامت کارکنان را تضمین می کند. سنجش دمای مچ دست بدون نیاز به تماس فیزیکی، بسیار ایمن تر از روش های سنتی می باشد. دقت آن 0.1 درجه سانتیگراد بوده و در صورت تشخیص دمای غیرطبیعی به اشخاص هشدار می دهد.
 

Uniview به سرمایه گذاری در زمینه نوآوری و توسعه محصول ادامه خواهد داد تا بیش ترین چشم انداز رقابتی سالم را با همکاران صنعت برقرار کند.
 

 

دیدگاه


در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید !