نسل جدید دوربین های مداربسته Uniview معرفی شد  StarView

نسل جدید دوربین های مداربسته Uniview معرفی شد StarView

5.0 1
نسل جدید دوربین های مداربسته Uniview معرفی شد StarView نسل جدید دوربین های مداربسته Uniview معرفی شد StarView

Uniview به تازگی محصولات سری StarView را عرضه کرده که در واقع نسخه جدیدتر و بهینه تر شده دوربین های سری Starlight می باشند. از ویژگی های این سری دوربینها، ارائه تصویری رنگی با کیفیت بالا در شرایط نور فوق العاده کم در زمان شب (چه تصویری با سوژه ثابت و چه تصویری با سوژه های در حال حرکت و متغیر)، انجام تنظیمات راحت تر برای کاربران و البته قیمت بسیار مناسب است.

 

تعریف مجدد تصویر با تکنولوژی ISP

در واقع، تئوری بدست آمدن تصویری با کفیت بالا در محیطی با نور بسیار کم، افزایش نور ورودی به لنز و پردازشگر تصویر است. سری StarView، در حال حاضر، شامل دوربین های زیر است: 

دوربین مداربسته جدید Uniview

در ساخت این سری دوربین های مداربسته از چیپست های پیشرفته استفاده شده که تکنولوژی پردازش تصویر را برای ارائه تصویر با کیفیت بالا در نور فوق العاده کم شب فراهم کرده است. اگر بخواهیم به مشخصات دقیق اشاره کنیم، ویژگی Starlight در دوربین های مداربسته سری StarView، نویز سیگنال این دوربین ها در محیطی با شرایط نور لوکس 0.01 را به 17dB، و همچنین، کیفیت و رنگ تصویر بصری را حداقل 25 درصد افزایش می دهد.

 

آسان تر شدن تنظیمات تنها یک مرحله تنظیمات مورد نیاز است

برخی از کاربران ممکن است این تجربه را داشته باشند که، علیرغم کیفیت تصویر مناسب دوربین های سری Starlight در نور کم، اما در برخی مواقع انجام تنظیمات کامل Starlight برای آنها سخت بوده است.


در واقع Starlight نباید یک پروژه دانشگاهی در آزمایشگاه باشد یا انجام تنظیمات آن برای نصاب های دوربین مداربسته سخت باشد، بلکه Starlight می بایست یک محصول کاربر پسند و آسان در مرحله انجام تنظیمات باشد. 


حال، حتی کاربرانی هم که فاقد تخصص در زمینه تنظیمات تصویر هستند، می توانند به سادگی با کلیک بر روی گزینه "Starlight Image Mode" تصویری با کیفیت فوق العاده بالا در محیطی با نور فوق العاده کم داشته باشند.

 

مناسب تر شدن قیمت ها

دوربین های سری StarView تعادل خوبی بین قیمت و کارایی محصول دارند. Uniview تصمیم گرفته دوربین های سری StarView را با قیمتی فوق العاده عالی روانه بازار نماید.

دیدگاه


در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید !